Dag 25, Woensdag 25 juni 2014

Buiten verwachting hebben we heerlijk geslapen.
We staan om 9.00 uur op en gaan naar de ontbijtruimte.
We nemen sinaasappelsap en muffins. Ook bakken we een verse wafel. We nemen de tijd want die hebben we genoeg.
Na het ontbijt gaan we terug naar de kamer. We surfen nog wat op internet en Fred kijkt TV. Ik doe nog even mijn ogen dicht en om 11.00 uur checken we uit. De shuttlebus komt net aanrijden en we worden netjes naar het vliegveld gebracht.
Bij security worden we weer gecontroleerd en daarna gaan we op zoek naar de gate.
We hebben tijd genoeg dus we bekijken diverse winkeltjes en gaan om 12.30 uur nog even eten. United is niet zo scheutig met eten en drinken en wat we gehad hebben, hebben we gehad.
We besluiten om bij Pappadeaux te gaan eten. We krijgen al snel een tafel en bestellen de filet mignon. Wat een heerlijke steak, een dagje langer in de States heeft ook zo z’n voordelen.
Als we gegeten hebben lopen we naar de gate en treffen daar nog meer Limburgers. Al kletsend gaat de tijd snel. We boarden en zijn blij met de economy plus plaatsen, scheelt toch aanzienlijk in beenruimte.
De vlucht verloopt voorspoedig en om 8.55 uur op donderdag 26 juni landen we op Schiphol. We zijn benieuwd of onze koffers ook zijn meegekomen want die hebben we al 41 uur niet gezien. Gelukkig komen ze al snel op de band en kunnen we op zoek naar Robin. Die hebben we snel gevonden en we gaan gezamenlijk naar de bus die ons naar de personeelsparkeerplaats op Schiphol brengt.
Voordat we in de auto stappen vertelt Robin dat ome Hein is overleden. Een hele schok, want ondanks dat hij 3 zware operaties achter de rug had hadden we dit niet zien aankomen. Hij was herstellende en zijn overlijden had niets te maken met de operaties, hij heeft geheel onverwacht een hersenbloeding gekregen.
Robin heeft gezorgd voor belegde broodjes, koekjes en frisdrank. Tijdens de ruim 2 uur durende rit naar Limburg hoeven we niet verhongeren, maar meer dan 1 broodje krijg ik nu niet op. Mijn gedachten zijn ergens anders.
Thuis worden we verwelkomd door Max die, net als Robin, blij is met de meegebrachte cadeautjes.
We kijken terug op een geweldige vakantie, al hadden we ons de thuiskomst iets anders voorgesteld.

Een gedachte over “Dag 25, Woensdag 25 juni 2014

1. Wat een naar einde van jullie reis. Maar gelukkig kunnen jullie terugkijken op een geweldige vakantie, bedankt voor het mogen meebeleven.